2e Paasdag voor de deur gestaan, net als velen anderen, bleek gewoon gesloten te zijn. Sommigen hadden speciaal van tevoren gebeld of ze open waren. Het antwoord was "ja". Nee dus. En nu op Koningsdag "open" advertentie. Het zal wel. Waarom 3 sterren, we zijn ooit wel goed geholpen.
Meer lezenread less